در این فصل به روش شناسی تحقیق پرداخته می شود تا فرایند چگونگی جمع‌ آوری داده ها وتبدیل آن ها به اطلاعات وتحلیل داده هامشخص شود.

 

۳-۲روش تحقیق:

 

مک برنی[۳۶](۱۹۹۰)گفته است،بخش روش تحقیق قلب پژوهش نامه است ،وبسیاری از پژوهشگران ابتدا این بخش رامی نویسند(سیف،۱۳۹۰،۲۹)

 

پژوهش حاضر از آن جهت که به بررسی شناخت و توصیف بیشتر روابط میان متغیر ها در شرایط موجود می پردازد در دسته تحقیقات توصیفی قرار می‌گیرد در تحقیقات توصیفی به ویژگی جامعه مورد مطالعه از طریق بررسی پیمایشی و نظر سنجی ارزیابی نمود.در این پژوهش دو یا چند متغیرمورد مطالعه قرار می گیرندو محقق با بهره گرفتن از این روش قادر خواهد بود رابطه ی بین چند متغیر را همزمان بایک متغیر مورد بررسی قرار دهد وهمچنین امکان بررسی رابطه ی بین متغیر های مستقل با یکدیگر وهمچنین بررسی اثر هر متغیر بر متغیر وابسته با حذف همبستگی آن

 

    1. Management Accounting ↑

 

    1. Profitability Index ↑

 

    1. Budgeting ↑

 

    1. Costing ↑

 

    1. Pricing is based on market ↑

 

    1. Accounting of the benefits of entERPrise resource planning ↑

 

    1. IT ↑

 

    1. Small and medium companies ↑

 

    1. STerbtman and Ros ↑

 

    1. Broatch, 2001 ↑

 

    1. Kraft, 2001 ↑

 

    1. Yang ↑

 

    1. Technology Acceptance Model(TAM) ↑

 

    1. Business intelligence (BI) ↑

 

    1. Coustimer Relationship Management ↑

 

    1. Supply chain management ↑

 

    1. Upgrade ↑

 

    1. Management Information System ↑

 

    1. Management Report System ↑

 

    1. ۲۱Decision Support System ↑

 

    1. Executive Information System ↑

 

    1. Critical Success Factor ↑

 

    1. Hurestic ↑

 

    1. Planning ↑

 

    1. Organizing ↑

 

    1. Supervision ↑

 

    1. Leadership ↑

 

    1. Control ↑

 

    1. the big bang ↑

 

    1. franchising strategy ↑

 

    1. Slam Dunk ↑

 

    1. Feasibility Study ↑

 

    1. Readiness Assessment ↑

 

    1. Lea.bi ro ↑

 

    1. Accoountability ↑

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...